House Of Fællesskabet ((H¤O¤F))
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Opsummerings tale

Go down

Opsummerings tale Empty Opsummerings tale

Indlæg af PilgrimDK Fre Apr 23, 2021 3:10 pm

Jeg synes lige vi fortjener at se lidt på noget af det vi har opnået i fællesskab hen af vejen så jeg har siddet og skrevet lidt af vores historie ned som jeg ser den og det vil jeg gerne dele med jer.

-for ca. 18-19 måneder siden åbnede Inno Niveau 75-100 og selvom vi havde visioner før det så satte de nye Niveauer gang i vores nuværende fremtidige mål for Klanens og spillernes vækst og udfoldelse i spillet og det har været lidt af en rejse.

-Da de sidste 25 Niveauer åbnede sprang vi frem til Niveau 91 som resultat af den solide indsats vi fortsatte med selvom vi sad fast i Niveau 75 og med det spring øjnede vi chancen for at kæmpe os ind i Top ti på Verdensplan og en plads blandt Eliten i spillet.
Vi har siden da kæmpet os frem i rækkerne og for 5 uger siden indtog vi 3. pladsen på verdensplan i Niveau point blandt alle Klaner da vi slog Polske Nowe og det udløste gevinsten af vores ambition om at komme i Top 3 over Klanernes antal point.
Skal vi snakke andre Toplaceringer så har vi højeste daglige indtjening af point og det betyder at vi dagligt indhenter de Klaner der ligger nummer 1 og 2 på point og er sidste forhindring til at kalde os verdens Top 1 Klan på point kontoen.

-For 17 måneder siden havde vi et dagligt gennemsnit på 169.415 Klan point hvor vi ved sidste optælling 12. Febuar i år havde et dagligt gennemsnit på 714.727 Klan point, så vi er vokset med over 500.000 daglige point

-for små 16 måneder siden blev KSM intoduceret og i de 33 runder vi har haft, har vi vist hvad vores sammenhold og beslutsomhed munder ud i med top placeringer, æres-statuer og 17.100.600 Klan point i præmie.

-For 10 måneder siden ramte vi Niveau 100 som var vores gamle mål og siden da har vi fået smækket flere levels på vores Klan og skulle ligge omkring Niveau 114-115.

-Sidste Sommer introducerede Inno opgraderingskit til HoF og siden da har vi arbejdet flitigt med at opgradere det vi havde i byerne og på lageret og på nuværende tidspunkt har vi hen ved 50 % af vores samlede HoF i Niveau 2 så det er en flot indsats på kun 8 måneder og vi arbejder stadig på at øge dette antal.

-KE har vi altid haft et godt tag i, men også her har vi øget aktiviteten i de senere år og er vokset med opgaven, det viste vi bogstaveligt d. 22-2-2021 da vi gennemførte 64 møder alle mand og slog elverne lige på målstregen med 133,3 % og herved opnåede vi endnu er rekord i Klanen historie.

-KvK har vi spillet i mange år og selvom jeg ikke ved hvornår denne del startede i Klanen så ved jeg at vi begyndte at kæmpe i fælles flok efter at en flok af os flettede vores gamle Klan (De Gyldne Krigere) sammen med FS og blev til den enhed vi er i dag sammen med de nye der er kommet til hen af vejen og selvom det ikke er fra KvK at vi får de fleste point så hygger vi os på lige fod med denne del også.

Vi har i tidens løb sagt farvel til gamle medlemmer, der har sat sit præg på Klanen i form af resultater, venskabet eller nogle af de talrige hyggestunder vi har haft og vi har sagt goddag til nye medlemmer der har mod på at være en del af vores Familie her og være med til at skrive Historie i fælles flok, så STOR tak for jeres tid.

Vi har haft et godt fællesskab i mange år og vi har oplever mange ting undervejs igennem tiden og selvom vi ikke altid er enige eller lige skal ha luftet et par tanker af og til eller der sker ting i det virkelige liv der også skal tages hensyn til så er vi altid kommet ud på den anden side sammen og det vil jeg gerne sende en stor Tak rundt til alle for.
Tak til dem der fulgte med ovre fra DGL i sin tid og tak til dem fra FS der tog imod os.
Tak til jer der har været med længe og tak til jer der ikke har været her så længe, men har lyst til at være en del af vores Familie her.
I er med til at skabe en dynamik i spillet der gør det sjovt at spille og skabe et resultat.
PilgrimDK
PilgrimDK
Admin

Antal indlæg : 20
Join date : 23/04/21

https://fs-klan.forumotion.eu

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum